Kwaliteit

Kiezen voor kwaliteit

Daniella Schaap, is kwaliteits geregistreerd. Is aangesloten bij de beroepsorganisatie, de Nederlandse Vereniging van Mondhygiënisten (NVM), lid van Ivorenkruis, lid van Nederlandse Vereniging voor Parodontologie en ingeschreven in het Kwaliteitsregister voor Mondhygiënisten.

Daniella Schaap, onderscheid zich door de ruime kennis en ervaring op het gebied van de parodontologie. Naast patiënten met parodontitis en patiënten met implantaten zijn ook angstige patiënten hier aan het juiste adres. Zie ook onderstaande score cliëntervaringen.

Patienttevredenheid

Patientteveredenheid is heel belangrijk. Bent u niet tevreden, heeft u klachten of heeft u vragen dan willen we dat graag van u horen. Op deze manier kunnen we blijven werken aan kwaliteit en klanttevredenheid.

Uw mondhygiënist is aangesloten bij de klachtenregeling van
NVM-mondhygiënisten en de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg (lees meer…).
Wellicht komen we samen tot een oplossing. Indien dit niet lukt zal ik u doorverwijzen naar de NVM-klachtenregeling bij de ECKG.

Zichtbare mondzorg

In 2012 heeft de eerste kwaliteitsmeting van het project Zichtbare Mondzorg plaatsgevonden. Deze uitvraag is verzorgd door de mondzorgkoepels (ANT, NMT, NVM, ONT, NVIJ en SRI). Het doel van de kwaliteitsmeting is om tot een set openbare kwaliteitsgegevens over de mondzorg te komen.

Kwaliteitsmeting Mondzorg 2012

De eerste landelijke meting (voorjaar 2012) is uitgevoerd in samenwerking met het onafhankelijke onderzoeksbureau ITS te Nijmegen.
De website voor aanlevering van de gegevens is zichtbaremondzorg.nl.

Cliëntervaringen Mondhygiënepraktijk

De Cliëntervaringen van mondhygiënepraktijk COLORSMILE zijn door onderzoeksbureau ITS berekend op basis van de vragenlijsten die door cliënten van de praktijk zijn ingevuld.

Cliënttevredenheid totaalscore: 9,8
(score 0 tot 10)