Uw afspraak

Afspraken maken

afspraakVoor een bezoek aan de mondhygiënist heeft u sinds 23 mei 2006 geen verwijzing meer nodig van uw tandarts. In de mondzorg bent u vrij in de keuze voor zowel de tandarts als de mondhygiënist.

U kunt nu dus rechtstreeks een afspraak maken voor een behandeling door de mondhygiënist.
Dat is niet alleen gemakkelijk, het biedt ook voordelen.  Zo kunt u nu zelf kiezen of u naar de tandarts gaat of direct naar de mondhygiënist. De specialist in het voorkomen van problemen in uw mond.
Natuurlijk blijft het ook mogelijk dat u van uw tandarts het advies krijgt een mondhygiënist te bezoeken.


afspraak_info

Behandelingen zijn uitsluitend op afspraak.
Bel voor een afspraak
telefoonnummer: 0499 – 313077


Buiten openingstijden of indien ik u niet telefonisch te woord kan staan, bijvoorbeeld tijdens een behandeling, kunt een bericht met uw naam en telefoonnummer inspreken op op het antwoordapparaat. Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.

Voor het doorgeven van adres- en verzekeringswijzigingen ben ik bereikbaar per E-mail op: Info@Colorsmile.nl

Afspraken verzetten

Afspraken worden vooruit gemaakt. Als u een afspraak afzegt, betekent dit meestal dat een nieuwe afspraak zeker enige weken opschuift.
De behandeling is meestal een onderdeel van een zorgvuldig geplande reeks.
Afzeggen is dus niet in het belang van de behandeling.
Bij kort van tevoren afzeggen, kan de gereserveerde behandeltijd in veel gevallen niet meer benut worden en dat is onwenselijk. U wordt dan ook met klem verzocht om uw afspraak slechts in uiterste noodzaak te verzetten.

Niet tijdig geannuleerde en/of nagekomen afspraken

Conform hetgeen ook vermeld staat op de afspraakkaart zijn wij helaas genoodzaakt om afspraken die niet tijdig (48 uur tevoren) zijn verzet dan wel afgezegd of niet zijn nagekomen in rekening te brengen.