Kwaliteitsmeting mondzorg 2012

Bron: Onderzoeksbureau ITS, november 2012.


In 2012 heeft de eerste kwaliteitsmeting van het project Zichtbare Mondzorg plaatsgevonden. Deze uitvraag is verzorgd door de mondzorgkoepels (ANT, NMT, NVM, ONT, NVIJ en SRI). Het doel van de kwaliteitsmeting is om tot een set openbare kwaliteitsgegevens over de mondzorg te komen.

De eerste landelijke meting (start voorjaar 2012) is uitgevoerd in samenwerking met het onafhankelijke onderzoeksbureau ITS te Nijmegen.  De website voor aanlevering van de gegevens is zichtbaremondzorg.nl.

Cliëntervaringen Mondhygiënepraktijk COLORSMILE

De Cliëntervaringen van mondhygiënepraktijk COLORSMILE zijn door onderzoeksbureau ITS berekend op basis van de vragenlijsten die door cliënten van de praktijk zijn ingevuld.

Cliënttevredenheid totaalscore: 9,8
(score 0 tot 10)


 

kwaliteitsmetingkwaliteitsmeting


 

nvvp-wpKRM_logoKP



Afpraak maken?
Neem contact op via nummer
0499-313077
of per E-mail, of contactformulier.
Tijdens een behandeling, wordt de telefoon niet opgenomen.
Spreek dan uw naam en telefoon-nummer in, ik bel U dan zo snel mogelijk terug!

afspraak_info

tel


Mondhygiëne Praktijk
COLORSMILE
Daniella Schaap
Damvelden 6
5685 JE Best
E: info@colorsmile.nl

AGB-code
praktijk:  87000499
zorgverlener:  87000210

route